julavsluttnings-aoufitt

här kåmmer det ni alla har ventat på, nemligen min julavsluttnings-aoufitt:



visst var den fin? jag har planerat den lenge och lagt ner tid på den, men det syns ju hehe. jag har en disko-tomtemyssa för att skapa en julstemning, en snygg kavaj från alexander mcqveen som är ett jettedyrt merke, den kosta mer än 40000 men är man rik så är man :-P. sen har jag ett par glansiga läggings uppdragna i midjan, supertrendigt och fint på samma gong! för att bryta av lite diskret tog jag mina lila pjucks!
HISS ELLER DISS?


Kommentarer
Postat av: angelica

sv har förfan inte ens skrivit till dig? :S

2010-12-21 @ 22:38:34
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: linda

Åh ja!

Jag är så himla taggad, tkr att det är så mysigt =)

Vad önskar du dig i julklapp då? Något speciellt du vill ha av tomten?..



hissiggt vörre;D

2010-12-22 @ 07:17:31
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0