håme sweett håme

Hey, tengkte bara seja att jag e hämma i min lägenhet nu. veldigt mysigt, tog presis fram jule-stången och snart ska jag burja klä den med mina venner jessicka och snor-denise, vi ska även baka julgodis, till eksempel is-kneck och fikon-bollar med nöt-överdrag. myms fillibunke!! fast ska soklart försöcka att spara några till julaftån också ;-D ska inte snaska i mey alla på en gong!

nog om fikon-bollarna! legger sjelvklart in bilder på jul-baket senare :-D

imårgon har jag julavslutning och jag har fiksat en alldeles spesiell aoutfitt till det, visar er senare! nu ska jag in på svtpley och kolla på julkaländern den gyllene griseknoen. hörs senare!

/ the one and only original MIKAÄLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0