fursta dagen på låvet

hey och godmårgon får man nog seja! tog den här fursta dagen på låvet till att såva ut. ricktigt skönt! och nu blir det att åka till stan och äta på vapiano och sen köpa lite juleklappar till mina nära och kära!! har bett dom att ej läsa min blogg fören julaftån så jag kan skriva ut här vad jag har köpt till dom sen, på så sett får ju även ni lite juleklapps tipps! nays va? :-D det tycker ijallafall jag.

idag är det furbaskat kallt ute så det blir nog att ta på sey overallen idag. har en jettetrendig overall som värkligen framhäver mina snygga kurver. legger in en bild senare, för nu måste jag skynda mey att ringa min privat taxi och sen åka in till stan och möta upp snor-denise!

vi hörs senare..

p.s. kommer nog något tidsinstellt inlegg medans jag har borta om ni har tur ;-D d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0