förbireder julen för fulla möggar

heej mina små vårtnäbbar<3 julpyntandet och bakandet är i full fart här ska ni ha jevligt klart för er. julestången är klädd nu. hade dock inte något riktigt julpynt så vi fick taga vad vi hava.  tex kuttbullar vi trädde en tråd  ijenom och hengde upp men även det funkar, kuttbullar är ju endå något som tillhör julen. högst upp i tåppen av grannen satte vi upp en flagga med ett hakkårs på för att visa vad vi tyker om hitler!! usch sejer jag bara! flyg och far!  nu håller vi på med att baka godiset. går fett bra och jag tror värkligen att det kommer bli riktigt snaskigt! mums mums allihopa! vi hörs sen


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Men ee ja? Men det är fortfarande en skithåla för jag inte tycker om Västerås :s

2010-12-20 @ 18:14:54
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: amanda wikner även känd som wishner

Jo jag tycker det är bra och fint det du gör =)

Ett tips, bli inte arg om jag ger dig ett och ber om ursäkt om du tar illa upp. Men använd mer bilder, folk tycker det är roligt med bilder och dras mer dit och gärna att de tillhör inlägget.

Kraam!

2010-12-21 @ 01:01:53
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0