SaLaM

har fått en hel del frågor angånge min syster pattrisia, om jag hittade henne i egyptien och så. och det kan jag ju seja direkt att det hjorde jag INTE. skulle ge meg ut i öknen för att leta men jag blev bjuden av två av mina läsare från RYSKLAND att följa med på party så då hjorde jag det istellet. nays va? well, får leta efter pettrisia nesta gång!

på onsdag ska farao åka hem furresten, han har låvat att leta lite efter pattrisia om han orkar. kommer såklart sakna han, tur att min andra påjkven (timothy) bor här i ståckhålm. måste nog ta och ringa han snart, vi har inte snackat på hur lenge som hälst<3 och eftersom han är blind på båda ögonen så han vet ej hur man anvender en såkallad telefån. stackarn, det kan inte vara lett att vara ett blindstyre.

aja nu ska jag få min desajn fiksad av ett företag, vi hörs när det är klart!! pöss



jag lekte lite med webbkameran!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH

2009-10-21 @ 22:27:30
Postat av: Anonym

Ryska läsare? Yeah right. Som om de skulle förstå svenska xD

2009-10-28 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0