svar på tal om oloff




"men fyfan?! tycker du det är kul eller? att säga sånt om din brosa, om det är sant, så säger jag bara, jag beklagar och att det är inte alls kul. om det inte är sant, så säger jag dig, DU ÄR SÅ JÄVLA PATETISK, och det är inte alls kul!!!! Vet du hur många som har blivit våldtagna av sin brosa eller?! och nu säger du att du har sex med honom, att han tvingar dig det.. JÄVLA INCEST!!"


MIKAÄLAS SVAR: ursekta men vad är det jag har sagt om oloff? inget dålig ijallafall :-S och för det andra, vadå sex? tror du vi har det eller? är du helt jevla pantad eller? har jag nonsin skrivit att vi har det? NEJ, skaffa glasögon förfan! jag är EMOT insest, fatta & förstå. det är inget vi i min familj holler på med så du kan ju bara vara tyst :-@ oloff och jag har bara ekta syskonkärlek. INTE PATETISKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0