hemma från vesterås

ja ni läste rett, jag är nu hemma från vesterås. det blev alltso att dra dit på deras city fästival med jessicka. det va fett najs så jag ångrar det inte alls ;-)

det va föll-packat med fålk och jag åkte en hel del karusäller må jag seja. parisehjulet 2 gonger, virvelvinden 1 gong och sen en sån här karusäll när man åker runt i en bil på en bana (ej radiobilarna) åkte jag 3 gånger för den va så rolig!!! vi fursökte ockso komma in på öl-teltet. vi lyckades i cirkus 3 minuter sen kom en vakt och sa att jessicka ej såg ut att vara 18 år så då blev vi utkastade äftersåm vi inte kunde visa läg.

vi kållade också på pråmoe som upptredde på stora scenen. han ver fett döktig och efter gick jag på vip-fäst med han och dom han spelade med. jessicka fick dåck inte fulja med. hon satt utanför på en benk och ventade. jag blev soklart stupfull och dyngrak så pråmoe ville inte skicka hem meg så så han erbjöd meg och jessicka såvplats över kvellen. vi tackade ja och åkte hem dagen äfter med tåg..

aja ska legga in bilderna i datan nu. vi hörs senare!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha kommit hem till mig!

2009-06-28 @ 21:25:39
Postat av: MIKAÄLA

och vem är du?

2009-06-29 @ 22:00:50
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0