en dag i solen

det är presis vad det har varit idag

jag vaknade och kållade ut jenom mitt funster och såg att det var versta sommarvädret. jag bestemde mej för att ringa min ven jessicka för att fråga om hon ville dra ut och schteka lite. hon var visst inte hemma så jag fick tyverr va med snor-denise istellet. när vi treffades hade hon som vanligt torkat snor under näsan, SÅ JEVLA GROTESKT! fattar ej varfur hon inte tar bort det :-S. ijallafall så gick vi och köpte glass i en trevlig liten kiosk. sen drog vi till en brygga och solade så nu har jag en snygg rosa/röd ferj över hela kroppen. snor-denise den stakarn fick inte nån ferj alls haha. men hennes bror jerry är albino så hon kanske har lite albino i sej hon ockso, vem vet?. aya vem bryr sej? detta är min blågg om mitt liv, inte denises. finns inte myket mer att biretta just nu. ska nog ta en dösch nu för jag är svettig som ett svin. kanske blir party ikvell förresten :-) det ser jag fram emot. håppas bara på att jessicka kan fulja med för jag pallar inte denise...



en bild på mey när jag schteker. la mej i vattnet sen för att det var fett varmt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du vet om man är albino så får man inte vara i solen? ;s

2009-06-22 @ 19:23:18
Postat av: MIKAÄLA

han brukar inte vara de..

2009-06-22 @ 23:29:26
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0