godmårgon från enköping

vi har nyss vacknat här i enköping. kvellen igår va lyckad förutom att den slutade med att tommi och paåw och amir sprang runt och kledde ut seg och massa.. sen när jag, paåw och amir entligen somnade så kom det 2 killar och delade seng med oss och kvellen slutade i massa *smack smack*

jag, amir och paåw delar lika på allt, ekta venskap <3

aja vi ska ta tåget hem senare på dagen till käraste ståckholm, en dag i en bondhåla är okey, men sen recker det. FATAR NI DE ? :-@ dags att ladda över bilderna till datan, jag låvar att visa er sen, allihoppa från fästerna hoss meg ockso! håppas ni ser fram emot de!

paåw och amir helsar

/ MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !



PS. Jag gör GRATIS designer för de som bloggar, skriv en kommentar om du är intresserad och adda mig på msn. Jag skulle kunna göra en riktigt fin cindirella design med din favorit färg. Kram!

2009-07-26 @ 16:12:20
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: Classe

You Know i Still Love You,MIKAÄÄÄÄÄLA<3

2009-07-26 @ 16:41:58
URL: http://kinzakenzas.blogspot.com/
Postat av: DITT STÖRSTA FAN

ASSÅ DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA PATETISK DU HÄRMAR JU FAN PAOW O AMIR O HELAA JÄVLA FYUCKING HÖGEEEENEN JÄVLA CPPPP BARRRRNR OÅHÅÅÅÅH FÅR DAMP HOPPAS DU SITTER HÄR O SER O SKRATTAR ÅT DENNA KOMMENTAREN O HOPPAS DU PRINTAR DEN O GÖR SÅ FOLK SER DEN O SEN LEKER DU SJÄLV SÄKER SOM DESSIE KISSIE O ALLA O FÖRSÖKER DISSA MIN KOMMENTAR FÖR JAG DÖR AV SKRATT ÅT DINA STAVFEL O ALLT DU SKRIVER ÄVEN DIN FINA ''DESAJN'' O DOM VACKRA BILDERNA PÅ DITT FULA TRYNE :):)):)):):):):):):) HAVE A GREAT DAY AND HOPPAS DU BLIR AVSTÄNGD!!!!!!

2009-07-26 @ 18:17:15
Postat av: MIKAÄLA

keften skitunge

2009-07-26 @ 22:12:44
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0