SVAR PÅ FRÅGERNA I FRÅGE-STÖNDEN

Postat av: sara

hej, hur kom du på att börja blogga trots din "extreama dyslexi" ? din blogg äger, puss

svar: Jag tykte det var dacks att furendra värden!!.. såå.. jag tengkte att jag ska hjelpa alla er som inte e normala där ute jenom att stötta er med min super frässiga blog.. och såm ni vet så fönkade det ockso.. kan knapast gå på stan lengre ;-)

Postat av:

kan du skriva vanligt eller? :)

svar: vado vanligt???! vad sjötton menar du med det? jag skriver PRISIS som alla andra- LIKA vanligt!!! oki fatat oki?

Postat av: Pineapple

Har du någon unik och individuell ideologi?
I sådana fall - Hur möter du gryningen på bästa vis?

svar: ideolågi?? SVENSKA TAK.. nej men ijallafall så jillar jag att kålla på grynningen från min ballkång..

Postat av: kristina

har du kommit in i puberteten? berätta om hur det var!

svar: jaa det har jag facktisckt tror jag.. det kenndes VELDIGT spenande moste jag seja.. de hende så myket på en gong.. jag tror att det var P.G.A. pubärtetän jag burjade bloga. SÅ TAKA INTE MEG, TAKA MIN PUBÄRTET..


Postat av: peter

varför började du blogga?

svar: det var lite tak vare pubärtetän som du ser på frågan åvan.. och sen var det nog för jag vile furendra värden.. vilket jag nestan har lykats helt med :-)

Postat av: annette

vilka bloggar läser du??

svar: soklart mina nermaste vener, det är altso: kensas, kissys, amirs. sen lässer jag ockso classes.. han e ockso min ven..

Postat av: kENZA

hur lång är du och vad väger du?

svar: jag e en kårt liten räka på sirkus 160 centimetär.. jag väger cirkus 49 och en halvt.


Postat av: KENZA

Hej MIKAÄLA =) hur lång är du och vad väger du? Min modellagentur har frågat om jag kunde fråga dig om du ville börja modella med oss =) är du intresserad av det?

svar: njaa.. jag har ju en del anat för meg och såå.. men altsoo.. du får höra av dig till min fan-meyl och biretta mer.. [email protected]


Postat av: Kissie

varför är du så jävla avundsjuk på mej? vad har jag gjort dej egentligen?

svar: AVENSHUK? hahaha.. kissy.. du e PATÄTISK..

Postat av: petra

vad skulle du ta med dej till en öde ö? (3 saker)

svar: eeh shelvklart min blogdatta.. sen skölle jag ta med meg en kosärv-börk med tonfisk så jag kan äta.. och sen en plastbörk..

Postat av: agneta

Jag är lite nyfiken på dels din favvo-Britney låt och din favvo-hårdrockslåt?

svar: joo min brittny låt moste nog vara ååpps i did itt agan.. och hårdråck e helt klart LÅRDIS låt!! äger...

Postat av: loppan

Hur tar du kritik?

svar: svaret på den frågan e att jag ej fåt nått kritick..



Postat av:

Beskriv 3 av dina negativa egenskaper

svar: jag har tenckt i sirkus en halvtimma nu och kan fortfarande ej kåmma på nått negativt med meg.. men kanshe att jag inte har så jettebra löckt-sinne.. och hmm.. att jag ej jilar att bli slagen och att jag kan vara lite FÖÖR h*rig ibland :-$



Postat av: luringen

Om du hade ett eget sminkmärke, vad skulle du då kalla det och vilka färger skulle du kombinera på din första ögonskuggspalett?

svar: jag skule helt klart kala det för MOMIKOKAÄLOLA'S mejk-öpp.. jag skölle tagit alla vårens ferger.. till äxempel oranch, grönt, gul, blå, soldat-ferg, särice och APPSÅLUT Edelweiiss-grön!

tack för era fantastiscka frågor.. valde bara ut några få.. men takar.. öppdatterar senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0