mondag på fibula

vacknade bara 20 minuter innan jag var tvöngen att gå för att kåmma i tid. jag veckte snabt paåw, och vi  burjade sminka åss med smink och meyk öpp och sen kåm vi försent till fibula bara för de.. chärstin blev myket arjare enn hon redan var (hon var arj för jag skålkade, se inlegg lengre ner). jag fick direckt setta på meg dömm-struten och ha den på meg hela dagen sen...

och varfur jöst paåw fuljde med meg till fibula e derfur att hon kanshe ska burja där i min klass.. eftärsåm hon inte sköter skolan så bra, så då e ju fibula ett bra alternativ för dåm som har lite svårigheter..

ijallafall tykte hon att min klass va fett bra utåm att  larsa (en kille i min klass som har adhd) tog henni på rumpan..  så jag tror att hon ska burja!

efter fibula åt vi på tackos-bar ijen och sen drog jag hem till min lägenhet i nacka och paåw åkte hem till sey..

jag tror nog att paåw kåmmer tilbacks senare för vi ska treffa tomothy och hans kåmpisar.. (timothy e min ena påjkven för er nya läsare)

dacks att ta en dösch så jag e fresch tills min treff med timothy.. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0