jag skålkar

heej! hade fett kul med bretty igår. furst plöggade vi. det gick bra om jag får seja det shelv. sen kållade vi på tv. inget spesjellt program, zappade bara runt lite ;-P. sen gick bretty iväg en stund, när hon kom tillbaka hade hon 2 glas och en flaska vin med sey. så det blev till att supa för fölla möggar alltso! vi blev fulla som svin. kissy ringde och undrade om hon och bretty skulle ses i heljen men bretty va dyngrak och skrek "BOOMSHAKALAK". då la kissy på :-S skum meniska. efter det satt vi på music och sheykade asset av oss till lite westlayf. sen deckade vi. nu är jag fett backis så jag skålkar idag från skolan. jag har aldrig skålkat förut så dethär ska bli jete-spenande!! berettar om kånsekvenserna senare, när det har blivigt några alltso :-P. nu ska jag såva vidare. bretty snarkar som en ståck här brevid mey. aya bye loverboys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahah !

2009-02-06 @ 17:47:12
Postat av: deennaa

låter dina föreldrar dig att göra så

för om dom gör är de stöööööörsta cp

2009-02-08 @ 01:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0