BACK IN OUR STUGA

eller jag e ijallafall tillbacks men bretty vet jag inte vart hon e, haha lustigt nog..

jag har ijallafall nyss tagit ett dösch och jag fönderar på att laga maten idag istellet för att keka på restörang, de blir ju så jeffla dyrt i slut-enden... så de blir nog att jag skall kila ner till affären straks och köpa hem det som bihövs.. öndrar sa flöndran vad jag ska laga då?! det blir en överrasckning...

och jag öndrar ockso om jag ska rekna med bretty till middagen??! tyker ni jag ska göra de??

ikvell blir  de antagligen after ski! annars blir det nog krök här i våran stuga ijen! fett såft.. men endo jåbbigt att va helt backis när man åker skidor dagen äfter..

aya om non mot all förmodan skölle ha ett bättre förslag och bäfinna seg i åre så hör av er till min meyl : [email protected] eller ring meg.. YUO KNOW MAH NUMBER!

ska dra meg till affärn' vi hörss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0