SVAR PÅ TAL BITSCHES

fråga: Hej, hur kommer det sig att din blogg går så bra och att du är så snygg och har ett så roligt liv?  puss

svar: fur det fursta så är det sohär: JAG E BEST! och då är det licksåm sjelvklart att mitt liv e så bra, att min blog går bra och så vidare.


sen fur det andra så har jag ett otrolligt bra måtto som jag lever efter :

lev som du vill leva för du lever tills du dör och då lever du ej mer
jag tycker det måttot (som jag har hjort aldelles shelv) är så jevvla bra och alla borde leva efter det om ni vill ha ett pärfekt liv! eller vad sejer ni?

sen fur det tredje så är jag ju otrolligt snyg, och scharmig och det kan man vell tacka sina fureldrar och omvärlden för.. TACK..

ja det va la allt!! pöss hey


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ LÄGG NER, VI VET REDAN ATT DU SJÄLV GÖR DESSA SVAR PÅ TAL INLÄGG!

2009-07-11 @ 03:50:55
URL: http://erikarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0