SCHECK-LISTA: SÅ BLIR DU FJÅRTIZ

HEY ALLESAMANS.. eftersåm jag e gammal fjårtiz (hade ricktiga fjårtiz-tider ett tag) så tengkte jag tippsa er om hur ni blir fjårtizar.. ni som är sugna på att tästa det! man kan inte få bettre tipps av non annan än MIKAÄLA the FJÅRTIZ-LEGENDEN.

  • Sett en tub med idåmin på lepparna varje gong.. om non frågar varfur du har tand-krem på lepparna så seger du bara att det är sagge från en kille och alltso INTE tand-krem..
  • SMINK = GULD.. vad skölle man ta seg till utan smink och annan meyk-öpp licksåm? ljug gjärna om att du e osminkad fast du har massor med meyk-öpp och smink på dey..
  • SOLA SOLARIUMET.. hällst 3 gonger om dagen.. man moste ju ha en najs feyk-brenna hela vintern ockso..
  • Vem schöper en ny fjellis (fjell-räven-dun-jacka) när man kan sno en av en uteligare? HELT GRATIS..! Se bara till att den ser riktigt flåttig och anvend ut, och hitta gjärna på en tjysst story om fleckarna, typ ; Aah shittans, jag rammlade när jag var på plattan, jag var DYNGRAK, sen sög jag av oloff nere vid tubben, ni kan bara jissa vart fleckarna kommer ifrån, HIHI *FNIZZ*
  • ha mjukis-drässer i alla regnbågens färger.. det kan licksåm ALLDRIG bli fel..
  • strulla med allt och alla och skyll på den alkohål-fria ölen från ica!!!
  • Tro att du e fett kend.. ALLA VET VEM DU ÄR.. (eller inte)
  • umgåss med en skitful kompis, som gör allt för att vara som deg! Spelar ingen roll om du har en dållig dag och om du kenner deg motbjuddande, med din nyfunne ven så känner du dig alltid snyggast i värden!
  • DINNA VENNER E DINA BITSHAR.
  • OM NON UNDRAR VART DU HAR KÖPT DIN NYA TRUJA SÅ HAR DU KÖPT DEN PÅ EN DYR AFÄR I NK.
  • Tacka aldrig ney till cigareter eller alkohål
  • FREDAG KVÄLL = ELVÄRKET, LÖRDAG KVÄLL = ELVÄRKET IGEN


det var vell det.. håppas det var till någon hjelpt.. altso.. jag kan MASSÅR mer tipps och om ni e inträserade så kan jag göra en del 2.. låter bra va?!!


dacks att föndera ut hemden på fibula-fröknarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah

2009-04-22 @ 15:38:55
Postat av: Anonym

haha bra tips, ska nog gå och bli fjortis nu på en gång :)

2009-04-22 @ 16:44:03
Postat av: Anonym

men du driver ju inte alllllllsz!

2009-04-22 @ 17:35:37
Postat av: Anonym

hahaha drivarn

2009-04-22 @ 19:16:17
Postat av: ` isabella szerafia.

jag skrev mitt

Checklista ; Dessie

Datum: 2009-04-21 Tid: 15:06:36



du skrev ditt

2009-04-22 @ 15:28:21, alltså en dag efter mig.

Vem var wannabe sa du? :)

2009-08-03 @ 18:54:34
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Katya ♥

Härma Szerfia.blogg.se ??

2009-08-04 @ 22:44:16
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0