home swett home

har vart hemma i nogra timmar nu altso.. och jag saknar redan farao som 17..

låvade ju lite bilder så här kommer det nogra av alla bilder :-)



jag påsar vid pyramidderna.. ser fett arg ut men de va jag inte.. hahaha



här är jag och rastar delfi (min kamel jag fick av farao!!) kläderna är en del av schåppingen i egyptien..



jag inne på hotellrömmet.. ser fett gallen ut!! men jag jillar mössan..



jag och pattrisia första gongen vid pyramidderna innan hon fursvann..



oloff på en båt som vi åckte med en dag!!



jag snårcklar.. ser fett knepp ut.. hahaha



jag holler i en fogel.. fett söt och jag ser fett gallen ut och tyverr så va de fettknasigt ljus på bilden så man ser ej mina ögonbryn



jag på flygplannet hem :'-( fast åfta inte jag pasar fett bra i tåffsar?? de tycker ijallafall jag..



jag saknar redan egyptien fett mycket.. det var min besta resa nonsinn.. imorgon blir de FIBULA ijen.. de kommer bli fettkul att treffa alla fibulabarn ijen.. men alltso, nu moste jag sova och imorgon blir de kanske lite dolig öppdattering men jag håppas ni har överseände med det för jag ska nemligen först till fibula, sen ska jag till tandläckaren och sen till stan.. moste köpa nytt brevpapper med hjertan från bockia så jag kan burja skriva brev till farao..<333

godernatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har patricia kommit tillbaka? :o

2008-11-18 @ 08:56:53
Postat av: MIKAÄLA

neej .. hon blidde kvar nere i egyptien hahaha

2008-11-18 @ 15:42:51
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan vad du är äcklig! Är du en kille hel plötsligt eller? och sen en man med ölmage på snorkelbilden, sen en smal tjej vid pyramiderna !? Vet du en fucking sak, om du inte lägger ner den här fittbloggen så tänker jag anmäla dig för att du tar bilder från andra som inte är tillåtet, och sen att du har en blogg som du lurar folk med, fattar du !? om inte jag ser den här bloggen borta senaste imorgonbitti, så kommer du ångra att du ens skapade denna blogg! Sure att du var i egypten, vill du ha stryk eller, vet du en till sak, jag känner dig, eller jag vet hur du ser ut i verkligheten, och om du inte slutar med din fejkade dyslexi och alla kopierade bilder, så tänker jag komma fran och slå ner dig tills du blir blodig, fattar du!? och skapa en riktig blogg istället, men fina fotade bilder, så man får se din vackra kropp och ditt fina ansikte, ett tips bara! Jag vet vem som döljer sig bakom denna blogg! ;) Ha en bra dag <3

2008-11-18 @ 17:30:35
Postat av: Anonym

äru kaxig?

2008-11-18 @ 17:48:46
Postat av: Anonym

sluta klaga va fan folk tycker faktiskt om MIKAÄLAs blogg så keft! och om du nu vet vem det är så varför säger du inte namnet då ? jäfla kärring.

2008-11-18 @ 19:36:10
Postat av: Classe

Jag hjälper dig MIKAÄLA,oroa dig inte vi har ju jättebabyn amir på våran sida.

2008-11-18 @ 21:55:43
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: soffan

HAHAHAHAHAHHA !

2008-11-21 @ 00:54:43
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Patric Lilja

Nån är duktig i paint:D

2008-11-21 @ 01:02:02
URL: http://patriclilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menar INGET illa med den här kommentaren, men hur kunde du bli en kille när du var tjej vid pyramiderna?;S

2008-11-22 @ 14:38:30
Postat av: Anonym

fattar ni inte att hon är fejk och var aldrig i egypten !?

2008-11-26 @ 19:00:18
Postat av: matilda

haha, även ifall jag är osäker på att de flesta sakerna i din blogg är sanna så tycker jag att den är väldigt rolig att läsa (:

2008-11-28 @ 23:05:10
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0