datakönskap

heger på deger din jevvla n*ger ;-)

skoja.. HEHEH altso jag e EJ rassist. jag e altso EJ rassist. oki?

vad görs? jag sitter på datta könskap i fibula, det e fätt skåj. vi lär oss att skriva i wordpad dåckumänt.
det går fätting bra..

jag har fått en fästing i bukhålan och en i bihålan.
ska plåcka bårt dåm när skolshötaren kåmmer tillbacks..

hon e fett döcktig. hon heter ingär-lisä

!!!

hon e från nårrland. kanshe nårrshöping ;-)

b
by
bye
by
b

f
fr
frå
från
frå
fr
f

M
MI
MIK
MIKA
MIKAÄ
MIKAÄL
MIKAÄLA
MIKAÄL
MIKAÄ
MIKA
MIK
MI
M

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mirnich.blogg.se



KOLLA NU N U NU <44444333 taxk

2008-12-03 @ 17:50:57
Postat av: MIKAÄLA

slutta jöra reklam i min blågg :-@

2008-12-04 @ 17:17:01
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0