LÅV IMÖRA

jaa ni läste altso rett, imårgon är det låv-daxx... ska bli fett shönt så man kan schill på grill hela daggarna... vad ska ni göra på låvet?? jag hade tengt att skriva en "havv to do"-lista här nedanförr:

1. ferga håret i en krem-oranche ferg..
2. treffa båda mina pojkvenner<3
3. köpa nya ögonsköggor i olika nyjanser, tilleksämpel grön, blå & laksferg
4. träna på min blåck-flujt på en vallfri jullåt
5. fästa låss såklart :-)
6. schöpa julklappar ( hälst innan jul då)
7.träna på kyssar på en spegel!!! (ett moste eftersom ajg skall treffa farao & timothy)
8. smaka en slacks fisk (kallas suchi)
9. klä meg pårrigt... ;-) raor
10. åka tönnelbana shelv utan mamma för fursta gongen
11. schåppppa låååååååssss
12. rida en schärt-lands-pånny...
13. anvenda min vibrator i göld som jag kanshe ska få i julklapp ;-) bussss-unge e jag ;-)
14. lägga meg efter klåckan 2 en dag minst (vet inte hur jag skall få detta att gå)
15. äta en sur sitron med mycket såcker på så den inte blir sur mer..


VAD SKA NI GÖRA PÅ LÅVET??


låter de inte som jag ska ha ett kul låv??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0