hey

backis även idag, blev lite myket igår altso

men det va fet skåj och senare kåmmer lite picks från gårdaggen.. tog även lite bilder på meg och jessicka när vi för-kröckar. en till shej från fibula kåm och förkröcka med åss ockso..

såffia heter hon och hon har en slacks syndråm..

ijallafall så skall jag säga furlåt för min doliga öppdattering men ni borde säja furlåt för eran doliga kåmmenterning.. ni suger... ni kåmmenterar typ ingenting :-S

fett båring..

sitter och kollar på tevä.. kollar inte på nott späsijellt. zappar omkring bara..

men ska legga in bilderna i dattan.. lägger in dåm här sen, oki fatat oki?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bara muppvänner? :P

Har Patricia eller Farao hört av sig!?

2008-12-08 @ 21:07:51
Postat av: MIKAÄLA

ja det har jag om dä e de du vill kalla dåm!!!



ja farao men inte pattrisia

2008-12-08 @ 21:23:59
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, mm verkligen.. du är en bluff. SURE ATT ETT SJUKT BARN DRICKER ALKOHOL OCH BLIR BAKIS HAHAHA FYFAN! SNACKA OM DESPERAT! MÅSTE OCKSÅ PÅPEKA ATT BARN SOM HAR DIN SJUKDOM ÄR INTE UPPE TILL 3 PÅ NATTEN OCH SKRIVER INLÄGG, JÄVLA GUBBE.

2008-12-10 @ 18:09:09
Postat av: soffan

nu orkar jag inte vara snäll längre din jävla tjej

skaffa ett liv

2008-12-19 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0