fan-mejl

jag har fåt monga fråggor i min fan-mail-box om at jag ska skriva infårmachon om meg sjelv här i blogen så jag ska nu lega min tidd på at skriva litte om meg sjelv jag har även jort en egen kattegåri som heter om meg shelv. där komer så smoningom mer fackta om meg!

namn och efternamn: mikaäla evertsdoter
older: 13 snart fjårton.
stadd: bromölla
jilar: jag jilar myket sacker tell eksempel: goddis, familjen och vener, pluga, jur, kola på teve m.m.
ojilar: jurplåggeri duma menichor.
singel? ja, så sory grabar!
family: mama, papa, syskonen - oloff (storre brorr) jenyfer (lile syra)
skolla: jag går i en special school i bromölla som heter fibula
jur? ja jag har en fisk som heter moly, och en fisk som hetter elviss. och förutt hadde jag en hund.

vil ni vetta mera? isofal kan ni skika et mejl.

Kommentarer
Postat av: BAJS

DU ÄR DEN DUMMASTE PERSONEN JAG VET. DET STÅR SINGEL: SORRY GRABBAR. ASSÅ OMG OM DU ÄR SINGEL SÅ SKA DET INTE STÅR SORRY GRABBAR.

2009-02-14 @ 14:26:58
Postat av: Anonym

mama, papa, syskonen - oloff (storre brorr) jenyfer (lile syra) Öh? Hette inte din syrra patricia?

2009-06-24 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0