SLUTA VIKTHETTSA!

Visst är det fint att vara smal, och jag skulle aldrig vilja vara ett fetto, men nu har jag gott upp 15 kilo från furra somaren. Jag hade bara ingen matlust, men det ledde till svåra mänssmertor, kräkningar, uttorkning, matthet, feber och jag blev mentalt orkelös. Så varför alla dessa shejer som svelter sig? Det är vell bettre att gå upp en timme tidigare och gå på mårgonen istellet för att svelta sig och må dåligt både sykist och fysiskt?

Anledningen till att jag skriver detta om att jag fått en massa kommentarer om att jag blivigt en ”fetto kossa”..
 Då frågar jag hur folk tenker? Visst jag är inte jette smal, men fet? Jag vet inte om 78 kilo till mina 1,62 cm är övervikt. Jag håller lixom inte med om det. Ni behöver glassögon hela bunten.

Så snälla sluta hettsa om vikt. Det är allt jag hör idag, vikt smal träna svelta bantingspreparat. Varför svelta sig?! Ät nyttigt istellet.

 

 

På den fursta bilden pendlade jag mellan 62-64 kilo till mina 1,62 cm, nu väger jag alltso 78 kilo till mina 1,62. ALLTSÅ EN HELSOSAM KROPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0