UPPDEJT FRÅN ARLANDA

hey, har prisis scheckat in mina veskor och sånt.. tog en taxi hit. Mina fureldrar tror såm sackt att jag ska campa hoss jessicka... dåm e så lettlurade ibland!!

aya.. tog ett dålt farväl av alla mina seng-vätar-kåmpisar på fibula och jick sedan hem till meg och hemtade pakningen.. sen ringde jag en taxi och skyndade meg hit.. planet går vid halv 7-7 nongong och nu innan det ska jag passa på att ta en liten fika...

dessy skölle fursöka hinna med detta planet men vi får se hur de går med det..  hon ä ju en sån sablans tidsåptimist.. men ska fursöka öppdattera innan vi/jag går på planet...

så vi hurs!

annars uppdatterar jag i tyskland där vi skölle mellanlanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0