super snell e jag!

jaa ni leste rett.. men det visste ni väll redan?

jag sitter här och kållar på bandyn jöst nu.. det e ju såm sakt sm-final mellan edsbyn och vesterås... supper spenande, det kviteras och kviteras......

jag fick jöst reda på att den besta i vesterås (vet dåck ej vad han heter) han e jag slekt med. hihi.. hela min slekt e bigåvad.. och jöst nu fick jag reda på att han heter tåbiAS... snygt :-)

nys tog det slut och det visar seg vara vsk som vann.. hihi spenade spenande..

bjössar på en bild mitt i allt:



brandy med ett wannabi hållywodd smajl.. nott så najs..


aja tillbacks till inleget

oloff e så sattans arj så att han ser ut som en fking krefta i fejan för att inte edsbyn vann.. hahah rett åt han..

ska gå och trusta han med en överrasckning nu da.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0