snabb öppdejt..

håller såmsakt på att kirra desajnen min.. men jag avbröt mig: och tog en paous från det äftersåm det e så otrolligt anstrengande.. såhär hade jag tengt att legga upp min paous som e på tjuggo minutas:

- hemta ett glas mjulk och en halv banana.
- öppdattera blåggen ( obbs: det jag jör nu)
- dricka öpp mjulken min
- äta öpp banan-jevveln
- ge oloff sin velling

OBSERVERA: det som e överstrycket betyder att jag har hjort det, och det som e önderstrycket betyder att det holler jag på med..


aya tillbacks till inlegget:

tengkte biretta lite om vad jag och oloff hjorde när vi ömgicks..

först spelade vi ett parti monopål, jag vann soklart.. sen var det dacks för våran dagliga prommenix..

vi tog bara en kårtis idag. rönt kvarteret.. sen var det bara in och byta om eftärsåm oloff var i bihov av att lätta på trycket i slangen medans vi var ute, men jag vegrade gå in för det och han vegrar pissa ofentligt och det fanns ingen allmen toalett heller.. så det fanns bara ett alternativ.. ni kan ju jissa vad det var..

inte så frescht men endo rett pracktiskt.

nott att tenka på !

sen spelade vi lite nintändo som oloff har fått lånat av en polare.. schysst av polaren, men inte sersklillt smart, eftärsåm oloff e ÄXPERT på att ta sönder sånna saker.. ni kan ju jissa vad som hende sen.. jo prisis.. jag reste meg för att gå iväg och hemta min nåckia 3310, och när jag kåmmer tillbacks.. vad får man då se?

joo, ni läste rett.. OLOFF.. som satt och sög och slikade på den ena kåntrållen.. han dreglade som fan och samtiddigt hjorde han nott furskreckligt... HAN RÖNKADE OCH SMEKTE SITT KÖN :-o förstår inte hur han hade mage att göra nått sont... OCH HAN SKEMMS INTE ENS..  HAN E SÅ MOTBJUDDANDE!!

efter den hendelsen vegrade jag spela mer med han, och jag jick tillbacks till dattan min..


well.. det var vell de det.. ska fortsetta min paous nu.. men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA !

2009-03-20 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0