SAAAAATAAAAAN & PERKILÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

NU ÄR JAG FETT FURBANNAD!!!! MAMMA LÅTER MEY INTE ÅKA TILL THAYLAND PÅ GRÖND AV ATT JAG ÄR SÅ PASS SHENSLIG MOT SOLEN :-@ SO WHATT LIKSÅM? DET ÄR VELL MIN HUD OCH INTE HENNIS!! JAG SCHTEKER HUR MYKET JAG VILL , DET SKA HON HA JEVLIGT KLART FÖR SEY!!!

detta betyder uppror. jag ska rymma till thayland utan att biretta för min family. jag ska seja att jag ska telta hemma hos jessicka, och att det är derfur jag har resveskan med mey. låter bra va? mamma kåmmer lett gå på det, hon är liksåm inte värdens smartaste om man seyer så... oloff blir därimot svårare att lura. får klura lite på detdär en stönd. återkåmmer senare med resöltatet.

Kommentarer
Postat av: zöff

hahahaha !

2009-03-05 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0