EN TÅPPEN DAG med en lite tråckigare hendelse

hej!! tengkte biretta lite om min andra mars dag ! den har vart tåppen, utom en sak.. aja läs så får ni veta :


hur dagen burjade står jue såmsakt lengre ner.. och nu tengkte jag biretta om min prommenad med oloff'!!

vi burjade vandra i nord-ustlig ricktning och kåm till en vaker park! där satte vi åss på en benk och bara satt tyssta och lysnade på fågel-kvitter.. såå skönt.. och det var ockso ricktigt trevligt att solen tittade förbi ;-) den vermer så shönt så man könde till ock med ta av seg jackan sin.. mycket najs!

aya efter en halvtimmes sittande på benken gick vi vidare. vi gick och gick sen kåm vi fram till plattan som va vårat mål.. där trefade jag non jag inte anade alls att jag skölle treffa..

jaa i läste rett.. jag trefade TIMOTHY (en av mina boyfränds) jag har sacknat han som bara den så vi satte åss på fursta besta benk och bara "pratade" hihih (det betyder att vi honglade låss) oloff fick holla sej öndan för att inte få bonge mitt på plattan.. skölle ju vart litte pinsammt för han!

aya efter en del tids honglande på plattan så burjade vi prata.. det visade seg att timothy skölle på sin fursta fäst :o (han e blind så de e inte så kånstigt att han inte har vart på fäst) men serrijöst.. lite dålig stil att fästa på andra mars?!!? har han inge hyffs i kråppen?

aya äfter det vandrade vi hem igen jag och oloff..

hemma va de dacks för andra mars middagen och PRESÄNTERNA :-)

jag fick masor med najs sacker.. jag fick bland anat en anal plögg i råsa!<3 (besta presänterna) sen fick jag ett presänt-kort på ica på 50 spenn av oloff.. tack! och sen fick jag ockso lite colla kleder som jag kan legga in bild på sen!

sen gav jag ockso bort lite saker... ett fotto på meg i en coll ram hjord av trolldeg till oloff och sen fick ju mamma ett kort!!! som jag hjorde i fibula hon tykte det var bidårande och spikade jenast öpp den på veggen brevid alla andra 56 kort jag har gett till henne!!

det var en önderbar dag fram tills vi skölle äta efterretten då mamma merkte att jag hade kekat öpp den :-O hon blev rosen-rasande och kastade en stol på meg.. and taths nott verry fun!!

men jag könde dåck inte rå för det, för jag va supper dupper sugen på efterrett..


här kåmmer 2 bilder från dagen:



timothy och jag <3



jag på prommenaden!!



hur har eran andra mars varit?! har ni hafft det bra?? och vad har ni fått  för prisenter???

pöss / MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: soff

hahah så roligt..:P

2009-03-02 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0