detta visste ni ej om MIKAÄLA



- jag har aldrig haft sex med oloff
jag vet att ni alla där ute tror att jag har haft det, men nu tengkte jag biretta en gong för alla att jag, MIKAÄLA, är emot insest. skulle ALDRIG NONSINN ha sex med oloff. hallå han e min bror? vad tror ni om meg egentligen :-s brukar ni ha sex med era syskån eller? dåck så gillar jag han veldigt mycket som broder.

- jag brukar pissa i handfat hemma hos fålk jag kenner
tro det eller ej, men detta är en saning som e så sann som det går. tror fackitskt inte det finns nån alls som jag kenner som jag inte har pissat i handfatet hos. vet dåck inte varför jag gör det, det kenns bara så bra, får licksåm en kick av det hela. jag brukar aldrig ångra meg heller, och har inga planer på att sluta. vågar ni låta meg kåmma hem till er nu ;-)?

-  jag önskar alla all världens olycka när jag sjelv mår dåligt
ja ni läste rett. när jag sjelv e lite däprimerad av någon anledning så önskar jag verkligen att alla skadar seg eller råkar ut för olyckor. en gång furra veckan till eksempel så var jag arg på grönd av något, då önskade jag att jessicka skulle krocka med sin nya sparkcyckel och skrapa upp hela fejjan. jag önskade också att snor-denise skulle bli våld-tagen av ett fetto.

- jag kan ej hålla henderna borta från meg sjelv
jag tycker faktiskt att jag är så pass snygg och upphätsande att jag inte kan låta bli att ta på meg sjelv och tenka på hur jevvla mycket alla killar fantiserar om meg när dom drar en runk, om man sejer så. jag kollar alltid på meg sjelv i spegeln och pillar lite överallt.. detsamma hender i sengen. *pill pill och pet på meg sjelv* jag är bara för snygg!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

du är lite speciell du...

2009-06-29 @ 00:59:06
Postat av: MIKAÄLA

på ett bra eller dåligt sätt?

2009-06-29 @ 01:19:18
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Thina

Du har ju sugit av och runkat av din bror? Det är incest.

Från wikipedia; "Incest betecknar egentligen sexualhandlingar mellan personer som är förenade med blodsband, det vill säga är biologiskt släkt."



ÄCKEL!!!!!

2009-06-29 @ 20:18:44
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

sluta klaga din tunt, det kallas syskonkärlek.

2009-06-29 @ 21:59:13
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Thina

nej, det gör det fan inte. det kallas incest. och du är en tönt.

2009-06-30 @ 14:22:53
Postat av: josefine

håller med Thina ??? ursäkta du är ett perverst äckel försvin från landet människa !

2009-07-08 @ 16:00:45
URL: http://rrehnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0