godmårning

hey på er. igår blev det en lögn kvell med mina nära och kära. vi bara tjåckade åss och kollade på film. vi körde på härry påtter maraton och ikvell eller imårgon hade vi tengkt att dra och kålla på den nya filmen på bio. låter inte helt fel va? ;-)

idag har jag facktiskt hunnit gjöra rett myket tråtts att klåckan bara är 13.35 jöst nu. nemligen så har jag vart på påsten och hemtat ut lite paket som jag har fått gratis såklart.. I LÖVE TO BE FAMOUS. så myket gratis grejor altso! visar vad jag har fått hem senare ;-) pråmise <3 sen har jag vart och mötit upp min bff (inte jessicka eller snor-denise). vi gick på frökåst deyt på ett najs cafe. dåck får ni aldrig veta vem min bff är, FEEL THE PAIN mouhahaha.

efter det drog jag hem och tog en dusch och la på en anicktsmask ;-) och nu sitter jag här. med oloff dregglande i knät på meg.. not SO najs.. men dags att ta av denna sablans ansicktsmask. cyaah soon!

Kommentarer
Postat av: anonym

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

http://falsksanning.blogg.se/2009/july/ops-en-miss-dessie.html#comment

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-23 @ 14:12:59
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt roligt att folk tar denna bloggen på allvar.

2009-07-23 @ 14:53:12
Postat av: Anonym

det är silly hilton som är din bff. jag har sett dina kommentarer i hans blogg. Han är en jävla bög.

2009-07-23 @ 15:28:08
Postat av: anonym

sv: HAHA min blogg är mkt bättre än din, du kan ju fan inte stava.

2009-07-23 @ 15:39:45
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0