INTERVJU MED VEKANS BLOGARE! (ej mode)

NEMLIGEN NATALI<333

vad jilar du att jöra på fritiden?
När jag inte intervjuas , så tar jag mig tid till att vara med mina kompisar, och fika på stan.. men eftersom det inte blir så mycket tid över så, blir det mest "snabb fikningar" ;)

vem är din bestis?
Emzi & Cäzz

jilar du sport? isf vilkän?
har inte tid med sport.. bloggen och intervjuerna tar upp all min tid..

varfur blogar du?
ahh vad ska man säga, det är väl uppenbart, everybody wants a pice of Nathalie;)

hur kom du på ideen at bloga?
eftersom jag redan är lite "smått" kändis, så var det lika bra att starta en blogg, så alla fick ta del av mig:)

har du nåt tips til andra som vil bloga ock så?
läs min blogg och få insperation;)

favvis matrett?
äter helst inte:)



tussen tak natali, och tak för alt<33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack för att du tycker att jag har fina kläder:) men jag är ingen modebloggare..(;

2008-04-17 @ 16:51:29
URL: http://Nathaliewestlund.blogg.se
Postat av: Elin

;)

2008-04-17 @ 18:24:45
URL: http://elinlundblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0