TILLBACKS

its not a dream - this is real!
eran MIKAÄLA är tillbacka. försök att inte dö av lyka så är ni snella ;-D

anledningen till blogpaosen var inget mindre att jag var fast på en ö i atlantiska havet pga vulkanutbrottet på iceland som har pågått i några månader nu!! inte kul.. jag mer eller mindre svelte ihjäl och inte fan fanns det nott internet där inte.. blev rettså furbanad och krävde att en båt skulle komma och hemta mig, och det gjorde den - sjelvklart! det är ju MIKAÄLA megshelv vi pratar om.. fast inte var det nån lyxyacht som jag hade håppats på, nej för det var en liten kanot. rettså mysigt faktiskt.. fast det tog ett tag att komma hem så att seja ;-D men det har verkligen vart en upplevelse!!

anledningen till att jag åkte till ön i atlantiska havet var inget mindre än att jag skulle ha en plåtning för vinterkläder (ett blog-arbete med andra ord) men under denna tiden han både kameran och kameramannen frysa ihjel så inte blev det några bilder inte.

hoppas (och vet) ni läsare fortfarande stannar kvar här med meg! en ny desajn kommer inom kort!

pössar från eran saknade MIKAÄLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0