såmmarens hetaste plagg!

tenkte bara tipsa om en såmmar-trend!



och det är inget mindre än den gamla hedliga sydvästen! (hatten)
du kan matscha den med allt, kortkort kjol, långklenningen, bikinin på stranden, ja YUO NAME IT!!

denna bilden är tagen när ja va fast på ön i atlantiska havet. jag vet att jag ser lite anorlunda ut, jag hade nämligen tästat på en annan av såmmarens trender, nämligen BLEKTA ÖGONBRYN! tyckte det var veldigt snyggt men på grönd av några olyckor så ser mina ögonbryn nu vanliga ut igen..

vad tycker ni om sydvästen och blekta ögonbryn? sleng in en komentar vettja! (inte för ja bryr meg egäntligen men alltså komentera ijallafall)

ska snart nanna ködde!! och glöm inte:

tro inte att du är biff bara för att du lucktar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0