hey mina läsare

hey på er mina bloglässare!

det var ett tag sen igen, men endå fuljer ni slaviskt min blog!! haow cutee?!?! kenner mig nestan lite rörd, men ja.. ni e inte värda mina kenslor!!

det jag ville beretta är att jag har köpt en ny hund för några veckor sen, och nu har såklart både dessy och kissy hermat meg.. min hund heter frädd perry men kallas för fräddan. sjelvklart e han döpt efter den riktiga frädd perry ;-D

låvar som sagkt att legga in bilder på frädd imårgon när jag har vart och köpt ett nytt minneskort. tappade nemligen mitt i taxin till plåtningen imårse.

nu ska jag setta in papilljåtter i håret så ja får ett fint hollywod svall imårgon på plåtningen med ***** VI HÖRS!


Kommentarer
Postat av: lina

lägga till varandra på bloglovin?:)

2010-12-16 @ 01:07:24
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Vad menar du med din kommentar? ;)

2010-12-19 @ 19:43:53
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0