min kväll igår

Nu tenkte jag biretta om igår kväll. vi burjade med förfest hemma hos meg med icas eppelcider och lite kex med ost. sen drog vi vidare till laroy och festade järnet. jag dansade på bord, stolar, bardisk, på snor-denise och på golvet såklart. hade jätteroligt :-) dock blev det lite för myket dricka för min del och som ni vet så blir jag agressiv när jag dricker och shelvklart var det inget indantag igår. det var en tjej som stalkade meg hela kvellen och ville ta kort på meg. i burjan sket jag i henni men sen blev jag furbannad. skaffa lite respekt va!!! jag blev rasande på henni och slog ner henni. då kom en vakt och kastade ut meg. där slutade min kvell. här är några bilder från kvällen ockso, enjåy:


Jag sveper en cider!


Inne på laroy i VIP-avdelningen. jag tar för meg av smörgåsbordet.


När jag hade komit hem. spydde som bara den...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha gulliga bilder, alltid roligt att charma till det lite (a)



förresten, vill du vara gullig och rösta på mig i en tväling? som du hittar här http://aaxelina.blogg.se/2010/august/finalister-i-veckans-blogg.html#comment



som tack kommer jag länka dig i min blogg ;D

2010-08-12 @ 13:47:27
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0