HERE I GO AGAIN

FÖR 2 ÅR SEN STARTADE JAG MITT EGNA PARTI. EFTÄRSOM ATT DET SNART ÄR VAL TENKTE JAG LEGGA IN DETTA INLÄGGET IGEN SÅ ALLA SOM EJ HAR SETT KAN SE, ALLTSO DETTA SKREV JAG 2008:


jag hade tenkt att kanshe starta ett parti :-) ett aldeles eget parti..
de skulle heta momikokaälola-partiet. (det vill säja mikaäla på rövarspråket)

sen har jag bistemt att jag blir parti-ledare och clase ska bli uttrickesminister...
kensa blir civilinshenjör och amir blir ansvarig för vården i sverijet..

här är lite åsickter.

rasism tyker vi illa om. alla e licka myket värda och alla har rett till ett liv. ingen ska kenna sej nertryckt och utplånad för att folk inte har vett att se igenom ens utséende och költur. rasism är alltso ett brått enligt oss i momikokaälola-partiet och bör bestrafas med höga böter eller eventuellt samhellstjenst.


homoseksualitet ser vi på detta settet på: homoseksuella är prisis som alla andra menishor. vi fattar inte varfur dom skölle ha andra rettigheter som i dagens läge. homoseksualitet är inget man ska vara stålt över men inte heller skemas för eftersom att det inte finns nott spisjellt med det hela? det är en leggning helt änkelt. krenkning av homoseksuella bestraffas derfur inte. och om du läser detta amir så skall du veta att vi hjorde denna regel den veckan när du hade körtel-feber.

abort = mord! ja det är ju det? derfur står vi alltso för att vara MOT abort. dödar man nogon får man ju till äxämpel fengelse eller vård.detta geller även abort , enligt oss på momikokaälola-partiet är det prisis lika illa.


funktionshindrade vill vi hjelpa så mycket som mujligt. gratis röllstolar till alla!


och sist men INTE minst har vi dyslektiker - världens starkaste & viktigaste personer. jag tror inte ni mainstreamers fattar hur mycket shit vi dyxlektiker går ijenom,och varge dag dessutom. jag, MIKAÄLA , har shelv en extream verishon av dysxleksi och jag driver ju världens stursta dyxlektiker-blågg (ja vi är medvetna om att blondabella också har det men inte lika extream som meg) och jag får kempa emot krenkade kåmmentarer varge dag som sakt. 80% av all skatt ska derfur gå till dyslektiker-fånden (som vi ska skapa).

visst har vi fler åsikter men det här var ett urval :-)
vill ni veta fler så säj bara till.

RÖSTA PÅ momikokaälola-partiet FÖR ETT SÄKRARE SAMHELLE!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idiotjävel. Ingen tror på dig. Sluta ljuga.

Du är bara en liten äcklig hora som ingen tycker om. De läser bara din blogg för att skratta åt dig. Luder.

2010-09-01 @ 09:22:54
Postat av: Vincent de Verdier

Wow du har så fel!



Angående ditt inlägg om rasism, man kan aldrig och ska aldrig göra åsikter olagliga det är helt fel, vi har som tur är yttrandefrihet och det är bra.

Bara för att man tycker att någonting är dåligt ska det inte vara olagligt att ha den åsikten.



Angående abort: för det första, ett foster är inte ett liv, om ett foster är början till ett liv. Om ett foster vore ett liv skulle även en spermie vara ett liv och shit då har varje kille utrotat miljarder liv.

och då är dessutom ett ägg ett liv och då har varje kvinna dödat ganska många liv hon också.



Och angående din dyslexi

buhu! Det är säkert jättehemskt för dig men tro mig det är jobbigare att läsa!

Det finns pogrom som stavar rätt åt dig så att man inte behöver ägna en timme åt varje inlägg för att man inte förstår vad du skriver.

Sist men itne misnt är jag rädd för att du är ett troll och att jag har slösat bort 5 minuter av mitt liv på ingenting

2010-10-03 @ 00:13:42
URL: http://vincentdeverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0