sorrie man<3

cha cha era tåbiror!

håppas ni alla mår bra.. eller, i knåw yuo do when you läser my blog, bitsch. tengkte bara visa att jag lever. jag e hämskt lessen att öppdatteringen har blivit fett dålig på sista tiden.. men, jag har ett liv ockso yuo knåw. men fortsett läsa så ska ni se att ni inte kåmmer bli besvikna ;-)

btw så är jag hemma i sveriget igen.. tyverr får man vell seja.. äftersåm jag trivs som lärkan i asken i munchen.. men NOW IM BACK ON TRACK..

har schåppat massor med kläder i munchen som jag har tengkt att visa er..


såå... kolla in senare för KLÄDER . cyah later bitsches..








Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fail.

2009-09-16 @ 21:46:54
Postat av: agnes

agree..

2009-09-17 @ 17:56:17
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0