SANINGEN OM MINA KÅMPISAR

Jag är bara kåmpis med folk som bor på Östermalm och södermalm och i farsta och har mycket pengar. Hallo? jag umgås EJ med fattiglappar som bor typ i nacka?!

Jag är bara kåmpis med paåw och dessy för dom ger mig saker, och pussar mina fötter, och för att dom läser min blog?

Jag blir inte ven med folk som ICKE läser min blog, och folk som inte köper diament-halsband till meg.

Jag gör ett täst innan jag blir ven med folk, jag tästar och kållar hur långt dem kan gå för min venskap, så jag gör en dödshinderbanan, och sejer att dem ska köpa hela Gina Tricåt till meg, gör dem inte det kåmmer dem inte i närheten av meg.

Jag utnytjar mina venner för att låssas att jag inte är så ensam som jag värkligen är.. i bloggen. Så jag umgås med dem bara för att ha något att skriva om.

Jag umgås bara med fålk som är fulare en meg för att jag ska framstå som snygast i verlden liksåm.

Kommentarer
Postat av: sharre

sämsta bloggen ;)

2009-09-25 @ 23:14:58
Postat av: Anonym

du känner inte paow och dessie. om du nu gör det, varför skriver de aldrig om dig för då?? Jävla lögnare.

2009-09-27 @ 00:42:03
Postat av: MIKAÄLA

för att jag vill inte stå med i deras blåggar har jag sakt till dom

2009-09-27 @ 14:06:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du härmar ju dessi. hon skrev en sån här lista långt före dig. skaffa dig ett liv.

2009-09-27 @ 19:55:38
Postat av: Classe

Amir bor hemma hos mig nu,fett jobbigt:/

2009-09-28 @ 06:23:49
URL: http://classe-kinzakenza.blogspot.com/
Postat av: roggie

varför leker du dessie & kissie föör hahahahhaa

2009-09-30 @ 22:52:55
URL: http://roggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0