I AM IN MÜNCHEN

hej era bofinkar!

jag befinner meg just presis nu i MÜNCHEN på ett internet cafe med min nya ven harifran ;-D hon heter Trinaha och vi ska snart pa ett mote angaende min nya doft, SNAIL INSPIRATION by MIKAÄLA. Det är bland annat pga den doften som jag ar har i münchen nu.

Har fott en del fragor angoende nar jag kommer hem, sa det tangkte jag svara pa nu. jag landar i sverige klockan 17.34 (exakt) pa fredag.

Btw sa trivs jag som bara den har i München och jag och min manager har burjat prata om att mujligen kopa ett hus har i München till mig med tanke pa att jag kommer spendera a lot of time here sa att seja.

Jag ber soklart om ursakt for den otrolligt daliga uppdatteringen har i München men det kommer bli mycket bettre nu dom har sista dagarna eftersom det allra varsta och hetsigaste dagarna har gott.. Har ej tatt sa mycket bilder har men jag kommer att dela med meg av dom fa jag har tatt.. men vi hores!

pussar! /MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: EMMA

HAHAH ALLTSÅ ÄR DU SERIÖS PÅ KISSIES BLOGG ELLER?

färgen rosa stavas sådär, och kratta stavas med två t..

DU STAVAR SOM EN KRATTA.

och cinderella stavas sådär..

herregud.

2009-09-06 @ 16:55:59
URL: http://emmamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0