dagens aoutfitt

hey allihåppa :-D!! det var ett tag sen jag la in dagens aoutfitt så jag tenkte att det var daks nu! jag är fortfarande i munchen (tyskland) , så jag har schoppat lite nya kläder, dvs det jag har på mey idag :-)


 

- en söt rosa mysse (dvs mössa på smålendska)
- coll party-topp i djungelns alla munster
- colla tajts i ett av djungelns munster, dvs tiger-fläckigt. kanontuffa!

valde att ej ha på mej några skor idag äftersom att jag har fått ett skavsår som är köttigt och infäkterat. borde kanshe kolla upp det? kanche är nått farligt? hmm nått att tenka på?! jaja. vi kan samamfata min aoutfitt med detta ord: FASHIONISTA #1. HISS ELLER DISS? ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 03:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0