vissa kan EJ få nog av meg

alltso vissa av mina fans kan bara inte få nog av meg, mrs ***** **** är ett bra eksempel.



jag har censurerat hennes namn för att ni EJ ska se att hon heter ricci chan. hur gammal hon är eller vart hon kommer ifrån tenker jag inte heller avslöja.

tycker det är rettså sweety att fålk orkar spamma meg såhär, men lite privatliv måste man vell få ha? om jag inte svarar fursta gången jag skriver, varfur skulle jag då svara sen liksom? fattar du nada eller?

well. ska vi ta det från burjan? denna mrs ***** **** har vart min personliga stalker i en aldeles för lång tid nu. klart att man blir trött och irriterad? hon har till eksempel skickat brev, spammat meg på feysbook (se bilden ovan!!!!!), ringt på min lägenhet, sökt upp min bror oloff och även raggat på min egna pappa!!!! HUR LÅNGT KAN NI GÅ EGENTLIGEN FÖR ATT LÄRA KENNA MIG? jag säger bara ÅH MY GOD. liskom, även JAG, MIKAÄLA, har grenser. jag står inte ut med ALLT bara för att jag råkar vara lite bettre än er andra. detta har till och med gått så långt nu så att jag har blivit tvungen att RADERA kontot på min feysbook..

det jag vill seja med detta inlegget är att jag tycker att ni ska respecktera att även jag vill ha ett privatliv, även om det är svårt.

ska visa farao hur en dusch funkar nu, CYAH SOON.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahhhah

2009-10-18 @ 23:51:03
Postat av: Anonym

hhahhhah

2009-10-18 @ 23:51:06
Postat av: Ricci

HAHAHAHAHHAHA. du är bara för gullig. för det första är det ju du som spammat mig ;) haha jag dörbara.. garvar som fan

2009-10-22 @ 21:06:04
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Ricci

haha naw gumman du är bara för söt :)

2009-10-22 @ 21:11:02
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du ej stava EXEMPEL!

2009-10-28 @ 12:49:25
Postat av: Anonym

Kan du ej stava EXEMPEL!

2009-10-28 @ 12:49:27
Postat av: emelie

Det är ju du som har spammat henne?

Du är bara för rolig. Du tar bilder från google och ritar dit ett tecknat ansikte. Och sedan så säger fdu att du inte är fejk. Jag menar, du vågar tydligen inte visa hur du egentligen ser ut.

På vissa bilder är du tjock, på andra är du hur smal som helst. Man fattar ju att det inte är du.

Taskig mot dina läsare är du också;) Det här är i alla fall sista gången jag går in på din lilla blogg.

Och en sak till, dyslexi har du inte heller. Bara sluta fejka så kommer du att få mycket mer respekt.

Ljuger gör du också i din blogg. Om ens syster försvinner så letar man ju efter henne, ringer polisen, sörger. Om min syster försvann så skulle jag minsann skriva om det i min blogg, om jag hade någon.

2009-10-29 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0