salam

chacha din bondlurka! håppas ni inte mår bra, för det gör inte jag. är bakis som en jevvla kamphund och jag har bara lust att gå och legga meg igen. igår blev det nämligen party för fulla muggar! kvellen burjade med förkrök med icas eppelsider och ostkrokar hemma hos meg med jessicka och snor-denise. efter det drog vi nån båring hemmafäst på kungsholmen. eftersom de va så båring så drog vi vidare ganska fort. vi hamnade nånstans i sköndal med några najs killar ;-)

dåck blev det lite kattfight i slutet eftersom jag blir veldigt aggressiv med alkohål i kroppen! jag slog ner snor-denise för att hon hade torkat snor under näsan igen. är så furbannat trött på de :-@

well. ska gå och fresha upp meg lite med en dusch, måste fiksa lite grejer också, nemligen så påpekade en kille igår att mitt skegg håller på att vexa ut igen. så ah ;-) dags att raka av det igen. liksåm, hur snyggt är det med en tjej med skeggvext? fast, en skönhet passar i allt så kanske ska låta skegget få vexa fritt ett tag nu iallafall? aja vi får se!!


hörs sen1

Kommentarer
Postat av: Bajss

Harru dylexsi???

2009-10-26 @ 23:10:04
Postat av: MIKAÄLA

eh ja?

2009-10-27 @ 16:10:33
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

öppdatera MIKAÄÄÄÄÄÄÄÄLA

2009-11-01 @ 22:26:34
Postat av: Pelle

Men du glömmde ju mig :( jag stod ju å filma hela fighten XD hihi ^^

2009-11-09 @ 21:15:51
URL: http://syskonensvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0