HÄMMA I SVERIGET

om ni undrar varfur det har vart så dålig öppdattering så beror detta på att planet hem från egyptien krashade i bangkok och jag fick helt enkelt rida på delfi (min kamel) hela vägen hem till sveriget igen. NOT SO NAJS. men en sak som är mer najs är att FARAO (min ena påjkven från egyptien) har fuljt med meg hem till sveriget. han har alltso treffat mina fureldrar för fursta gongen nu. tenkte biretta lite om det.

vi kom hem efter en lång och slitsam ridtur och knackade (halvdöda) på dörren här hemma hos mina fureldrar för att fråga efter lite kosing. det hela burjar med att mamma frågar meg fuljande: " och vem är denna unga mannen " med en arg ton. jag svarar att det är min påjkven farao och mammsen burjar genast morra hotfullt. därefter ryter hon "UT FRÅN MITT KÖK" och farao burjar skratta eftersåm han inte furstår vad mamma säjer. jag birettar för farao att vi måste gå och han burjar bli lite fundersam. vi lunkade därefter därifrån med svansen mellan benen, och dessutom utan kosing.

aja vi åkte helt enkelt till min lägenhet i nacka (brevid kesas lägenhet, ja vi är grannar) och nu bor vi här. det är veldigt mysigt och vårat bus här om dagen gick aldeles galant, förutom att han ville anvenda piska, och jag är liksom inte van med sånt. men aja.. det gick bra!! nu ska jag laga lite tysk kikärts velling till min kära påjkven och sen ska vi se om jag hinner öppdattera nått mer när jag har beddat ner honom på vardagsrums mattan (jag såver i min stora sköna seng)

well.. vi höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur.. det tar mer än 4 dagar att rida på kamel från egypten.. jävla lowlife.

2009-10-16 @ 17:50:26
Postat av: MIKAÄLA

du vet vell inte hur snabb min kamel är? nej dåså pocko -.-

2009-10-16 @ 19:29:46
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

så mycket vet jag om kameler att det inte går så jävla fort.. så käften på dig din subba. sluta blogga.

2009-10-17 @ 23:33:50
Postat av: MIKAÄLA

mee du vet fortfarande inte hur snabb MIN kamel är så keten shlveva kerring-anus :-S du är bara avenshuk

2009-10-18 @ 23:14:13
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0