DESAJNEN KLAR

som ni kanshe ser så är desajnen klar. jag körde på temat "enkelt men stilrent". ett företag som jobbar med desajn hjelpte meg med denna stilrena och proffsiga desajn.

dåck har jag planerat att skaffa en ny desajn veldigt snart,
kan ni gissa när? och vad för tema jag tenker ha då?

aja ska gå och smurja in meg med en lotion eftersåm jag har solat solarium idag vilket betyder att jag är kreft-röd och helt brend. inte så skönt, men dåck veldigt snyggt. därefter så ska jag gå och gosa ner meg i sengen mellan oloff (min bror) och farao (min påjkven).

vi hörs imårn! imårn är det dags för shåpping! farao ville nemligen shåppa lite innan han åkte hem, och jag har ju så mycket pengar så jag kan shåppa exakt när jag vill. tack läsare, yuo make me rich!!

bye / the one and only MIKAÄLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0