BLEV EN UTEKVELL IGÅR

igår var det lördag, och lördag = prataj, ellerhur??? ja det är klart det är det, och bara för att jag bäfinner meg i egyptien så är det ingen ursekt, ellerhur??? nej dåså, KEFT.

well.. eftersåm farao och hans familj är lite skumma så var jag tvungen att smita ut bakvägen för att dom inte skulle merka att jag fursvann. jag tog en svarttaxi in till centrum och gick till nån klubb som hette "muhammed-ali's disco dancing club with waterpipe and shisha" och jag sejer bara tre små ord: JAG REKÅMENDERAR DETTA STELLET.

det blev att shejka asset av sej heela kvellen, tog också kort med egyptiska blogläsare och även svenska/norska/tyska som var där på semester. najs. det var en lyckad kvell och shelvklart blev jag dyngrak så en svarttaxi fick komma och köra mig till nermsta hotell där jag slaggade (kan ju ej komma full till farao, hans pappa skulle ha piskat meg till döds) tog en del kort som jag tenkte bjuda på.





här är ett par glada egyptier som var glada för dom såg mig :-D
(bild lånad från goggel)



jag och läsare från nott random land.

här ser ni ockso daggens aoutfitt.


nu ska jag ut och rasta delfi (min egna kamel) BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0