NI KAN EJ PÅVÄRKA MEG

jag vet att det är veldigt många där ute som hatar meg pga. avundshuka såklart. ni påstår att det är för att jag är ful (enligt er, jag är EJ ful), för att jag stavar som en kratta och massor. ni påstår att jag krenker folk med dysseleckxsi, men HUR FAN GÖR JAG DET? jag HJELPER DOM STACKARS HARMLÖSA DYSSLECKTIKERNA OCH ALLA ANDRA HANDIKAPPADE JEVVLAR SOM INTE FATTAR NADA!!

tengkte bara att fålk som ber mig att sluta bloga kan sug min feta dolme, för ni påväkar mig EJ, tvert om, ni bara sterker meg.

ska iaf ut och fiksa lite grejer tills ikvell, dåck håller jag det hemligt tills vidare. UPD. LEJTER!

Kommentarer
Postat av: julleputt

go MIKAÄLA!

2009-11-27 @ 17:07:14
Postat av: Thina den fina.

LOL,har du en dolme? Är du kille? LOL!!!

2009-11-29 @ 22:16:26
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0