BLOGEN = HACKAD

jag tenker facktist inte be om ursekt för min dåliga öppdattering den här gången, jag har nemligen inte kunnat göra nått åt det, min blog blev nemligen hackad!!! NU VILL JAG ATT DU/NI SOM HACKADE MIN BLOG SKA KOMMA TILL STORA TRAPPAN PÅ SÄRGELSTORG IKVELL KLOCKAN 7 OCH BE OM URSEKT TILL MEG, ANNARS SKA JAG PERSONLIGEN SE TILL ATT NÅGON AV MINA ANSTELLDA SÖKER UPP ER OCH BANKAR SHITEN UR ER.. håppas jag har vart tydlig nog, för sånt här tolererar jag EJ... fysatan!!!!



kan beretta lite snabbt om min dag idag.

1. jag vaknade och satte på meg lite fina kläder och så..
2. jag tog sparkcykeln till fibula.
3. jag lunchade på ett cafe i stan med kissy, vi var tvungna att reda ut en sak!
4. jag slutade vid 3
5. jag satte meg och blogade för jag har fått blogen tillbacks!


nu ska jag dra till henryetta och klas och tvinga dom att bjuda meg på mat, jag är vrålhungrig!!! pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad du ljuger. du träffade inte alls kissie idag, för hon var med mig hela dagen.

2009-11-12 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0