SVAR PÅ TAL

Från oskar: Oj mikaäla, nu kunde du visst prata, ditt satans fejk!


MIKAÄLA svarar: hej på dey oskar! om du nu mot all förmodan har hört mey prata så vil jag bara seya GRATTIS SMARTHEAD!! klart som fan att jag kan prata :-S jag har alldrig påstott nott annat. därimot har jag extream dyslesxksi men vissa ord kan jag anvenda ett stavningsprågram till så att dom blir rett. och om du har pråblem med att jag stavar bettre i vissa inlegg så kan du ju bara dra ått hälväte. var glad för andras sköll istellet. jag kempar dag och natt för att bli en bettre stavare, men hur jevla kul är det då att få sonna där kåmmentarer? en ricktig karl borde veta bettre, men jag antar att du inte är non , för sådär bihandlar man inte en dam om man är en karlakarl. tack & hey /MIKAÄLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0