sorry sorry

sorry för en dåligt uppdatering allihoppa!! men det var en lång dag igår och jag kende att jag inte orkade skriva ett inlegg. var på stan (ståkhålm city såklart) och kållade på zombie walk. fett leskigt men endå spennande. sen var jag med och sprang i loppet ni vet? jag kom i mål bland dom 5 första, är ganska nöjd med det. det va fett kul att kolla när pungen svengde åt alla håll och kanter på alla killar hahahahaha. fick skriva fett många atografer och va med på bilder med mina fans, alltid lika kul :-) nu ska jag laga lite mat. öppdaterar senare babys, hejdå /MIKAÄLA ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara mitt mayl! :) eller lägg till mig på msn så kan vi chatta! mvh miranda!

2009-06-01 @ 15:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0