JAG SVARAR PÅ MEYL :-)

Heey alla lergökar! hur mår ni idag då? jag mår prima balerina. siter här och svarar på fanmeyl, alltid lika kul :-) så om ni vet att ni har meylat mey så tyker jag att ni borde cheka era inkorgar! om vi vill att jag ska ha meylat er så är det bara att meyla mey furst på: [email protected] .
kåm ihåg: jag svarar på alla meyl :-) <3

vill även passa på att tacka för en jettesnell kåmmentar från signaturen "jag är jag". TUSSEN TACK ska du ha <3 jag blev yber-glad när jag läste den. vill bara kåmma och krama dey <3 pöss på dey. angående det med bilden du skrev så fönderar jag skarpt på att legga in en ;-) nu kan ni bara venta med spenning på att det hender!!!

Kommentarer
Postat av: Jag är jag

Varsågod! Jag menade verkligen detta och det kom ifrån mitt hjärta! Jag läängtar! <3

2009-05-28 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0