LURDAG IDAG DA!

hey och godermårgon mina kära vener och läsare!

anledningen till den über-doliga öppdateringen igår var att en viss oloff (min broder) daskade till meg med en sko i ansicktet så att jag däckade.. lol! blev ricktigt yr, verre än min versta fylla!

ayah, nu mår jag bra ijallafall. tur för både er och meg det, annars hade det inte blitt non uppdattering idag heller!

har inga spesiella planer för ikvell. eller inte än ijallafall, blir vell antagligen party kvell eller bara schill-kvell med jessicka och några andra tjejer! låter inte helt fel va?

ska ta en dösch och snacka runt med lite folk sen uppdatterar jag senare!

cyah my biatches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0