LÅT TIPS

denna låt e så JEVVLA najs asso.. man får aldrig nog.. jag har lyssnat på denna låten på repeet sen i fredaggs!!!

och äftersåm jag e så jevvla generös av meg så är de klart att jag delar med meg av låten..



obsärvera: tro det eller ey, men jag har till och med SÅVIT med denna låt på.. drumde tack vare låten en skum, men härlig dröm under natten.. delar soklart med meg av den ockso:

jag och jessicka vandrade på en grus väg på landet där vi letade efter vårat "home" där vi "belong".. vi letade och letade och det slutade med att vi kom till en stuga som va hjord av massor kånstiga saker.. till äxempel snus, vådka, leverpastäj med mera.. GISSA om vi blev glada!!!

Kommentarer
Postat av: ellen.

sv: thank you dude !!!!11

2009-05-04 @ 20:12:45
URL: http://confondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0